BLENDER



          Introducere                                      
                                                                                                          By:    Wikipedia.org

            La origine, programul a fost dezvoltat ca o aplicaţie in-house de către studioul olandez de animaţie NeoGeo (a nu se confunda cu consola de jocuri NeoGeo) şi cu Not a Number Technologies (NaN); autorul principal, Ton Roosendaal, a fondat firma NaN în iunie 1998 pentru a dezvolta şi a distribui programul în continuare. Programul a fost distribuit iniţial ca freeware până când NaN a dat faliment în 2002. Numele "Blender" a fost inspirat dintr-un cântec de Yello, din albumul Baby.
     
  
      

  Notiuni de baza:  


          Blender este un program de creatie grafica 3D( in genul programului 3D studio Max).Acest pachet se distribuie gratuit, si este disponibil pentru majoritatea sistemelor de operare inclusiv Linux sub licenta GNU
          Acesta poate fi descarcat de la adresa
http://www.blender.org/download/get-blender/
 
       Interfata Blender

         Deschideti programul Blender.
         Va apare o imagine asemanatoare celei de mai jos 

                De fapt ecranul este inpartit in trei parti principale.In partea de sus apare meniurile File,Add,Timeline,Game,Render... versiunea,statistici ...etc    
 



        Blender to IMVU


          Tutoriale despre Blender s-au scris (e plin Netul), de catre alti binenteles, specialisti fata de mine. Incerc sa aduc aici doar tutorialele ce le-am folosit eu, pentru IMVU. 
      Binenteles ca am inceput cu ceva ce mi se parea mai usor.Cu toate ca Blender nu e un program usor. Dar odata asimilate "miscarile" de baza...Ca la tango...


.
Un obiect simplu pentru Catalogul IMVU

                                                                                          Tutorial by   xJonnx
        Dupa ce a-ti descarcat Blender si va-ti familiarizat cu modul de lucru putem sa incercam sa facem un obiect simplu pentru Catalogul IMVU.
        Dupa cum am promis in postarea trecuta ,iata aici un tutorial rapid despre cum se obţine o formă de bază. Am folosit Blender versiunea 2.45 si exportatorul CAL3D care este inclus in Blender. Aici nu voi descrie creaea „meshei” sau previzualizarea.

        Deci deschideti Blender. In „Edit Mode” apăsaţi tasta "A" de două ori pentru a selecta toate obiectele, apoi "X" şi ştergeti obiectele selectate.    



.